Thursday, May 8, 2008

賣身契

我知道一首歌曲不足以表示我的歉意,所以我決定接下來都會放上許冠傑的歌曲,這樣算有誠意吧?

賣身契 - 許冠傑
曲︰許冠傑
詞︰許冠傑/黎彼得

蘇蝦仔未出世 都去搵玉皇大帝
聽佢講番D世俗條例
嚦起張賣身契 豈勢咁擰頭擰髻
好坐低聽孤家講出一切

喂 我要你架勢 你梗一家富貴
我發起啷o黎 會將你墊屍底 認真巴閉
簽番張賣身契 〔賣身契〕
攪掂筆入境費 〔仲要洗禮〕
咁蘇蝦仔至准出世

蘇蝦仔大個o左啦喂 識拍拖學人o地曳
一次偷雞喊亦無謂
番香閨論婚禮 俾八姑窒頭窒勢
好女婿 呢單認真襟計

喂 你咪當免費 走精面咪制 〔咪制〕
我聽錢駛 你好挖倉底 重要三牲酒禮
簽番張賣身契 〔仲要屋契〕
攪掂筆外母費 〔杰過西米〕
咁蘇蝦仔至准出世

香港地為生計 乜野都受人限制
睇報紙多多制度條例
加差餉電費水費 D"食送"乜愈來愈貴
恩愛夫妻都頂心頂肺

喂 咪太過閉翳 訓醫院更貴 〔太貴〕
養班馬騮仔 有苦暗啞抵 仲要交足書簿費
一張張賣身契 〔賣身契〕
枕住咁累你一世 〔做到甩肺〕
唉 總之一句柯彌吉帝 〔柯彌柯彌吉帝〕

一張張賣身契 〔賣身契〕
枕住咁累你一世 〔做到甩肺〕
唉 總之一句柯彌吉帝o羅 前世






---

3 comments:

Feeling said...

如果说诚意,还是录你的声音放上来比较好!哈哈哈!

墮天使 - 祥 said...

我是很有誠意,可是還不想成為殺人兇手,所以還是等我拜許冠傑為師,學好歌藝。

sleepy turtle said...

did every one keep their contract???