Friday, May 30, 2008

跟佢做個FRIEND

跟妳做個FRIEND。

跟佢做個FRIEND - 許冠傑
曲︰許冠傑
詞︰許冠傑

FRIEND FRIEND FRIEND 跟佢做個FRIEND

跟佢做個FRIEND 驚都咪駛驚
我要執得好正 著靚衫反起領
UN o下 UN o下似足撐艇

跟佢做個FRIEND 把口要好聽
讚佢生得好靚 對佢打雀咁眼
拖到手仔我就靈

認真"手羅"命 認真"手羅"命
愈見得多佢佢愈正
買隻戒指鑲番粒鑽石 唔話佢聽
認真"手羅"命 認真"手羅"命
問我點解冇放大鏡
唉 佢話嫌細夾阻佢DENG

跟佢做個FRIEND FRIEND過打BAND
佢唱歌聲好靚 我結他甩o左柄
兩個跳舞認真搶鏡

跟佢做個FRIEND 驚親兩份驚
有雨楂緊遮柄 咪個沙煲亂掟
知己可以做成

認真"手羅"命 認真"手羅"命
愈見得多佢佢愈正
教佢"手查"車搵戲o黎做 除笨有精
認真"手羅"命 認真"手羅"命
望見D彎佢猛亂掟
唉 我連隨嗌阿媽救命

跟佢做個FRIEND WALKMAN兩份聽
去咖啡灣撐艇 再轉車出粉嶺
兩個喫晒一打西餅

有雨楂緊遮柄 咪個沙煲亂掟
知己可以做成








---

No comments: